کد مطلب: 138884
Microsoft Project Professional 2013
تاریخ انتشار : 1397/03/02
نمایش : 5450

کنترل پروژه يکي از اصلي‌ترين و پرکاربردترين دروس مهندسي صنايع مي‌باشد که در حال حاضر مي‌توان گفت تمامي شرکت‌ها از مبحث کنترل پروژه براي پيش بيني وضعيتشان استفاده مي‌کنند. براي سهولت در امر کنترل پروژه نرم افزارهايي همانند Microsoft Project استفاده مي‌شود.

Microsoft Project Professional 2013 يكي از قوي‌ترين و قديمي‌ترين نرم‌افزارهاي موجود كنترل پروژه محسوب مي‌شود. اين نرم‌افزار قريب به 10 سال است كه به بازار ايران وارد شده و به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاري جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده مي‌كنند. اين برنامه، برخلاف وجود برخي محدوديت‌ها و كمبودها (در مقايسه با نرم‌افزارهاي مشابه) به عنوان يک نرم‌ افزار كاربردي و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ايران روزانه مورد استفاده كاربران بي‌شماري قرار مي‌گيرد و يکي از پرکاربردترين نرم افزارهاي مديريت و کنترل پروژه جهت انجام وظايفي مانند دسترسي آسان و سريع به اطلاعات مربوط به پروژه، پيش بيني و برآورد هزينه‌ها، انتخاب ترکيبي درست از منابع به صورت مجازي، تخمين زمان، منابع و فعاليت‌هاي مورد نياز، پيگيري پيشرفت پروژه و غيره در ميان مديران پروژه به شمار مي‌آيد.

 قابليت‌هاي کليدي نرم افزار Microsoft Project Professional 2013:
- مديريت موثر منابع.
- طرح ريزي موثر براي کارهاي مختلف پروژه.
- بالابردن توان کار گروهي و ارتباط موثر تيم پروژه با يکديگر.
- نمايش جدول زماني از فعاليت‌هاي افراد گروه.
- دسترسي آسان و سريع به اطلاعات.
- امکانات گزارش دهي بسيار قدرتمند.
- سادگي سازمان دهي داده‌هاي موجود.
- امکانات بودجه‌ريزي انعطاف پذير.
- امکان استفاده از نمودار‌هاي گانت.
- فيلدهاي سفارشي چند مقداره.
- سازگار با جديدترين نسخه‌هاي ويندوز.
 

معرفي نسخه‌هاي 32 و 64 بيتي Microsoft Project Professional 2013:
مجموعه آفيس در دو نسخه 32 و 64 بيتي ارائه مي‌شود که بر اساس معماري پردازنده اصلي سيستم بر روي ويندوز قابل نصب مي‌باشد و هيچ گونه تفاوتي بين کارايي و ويژگي‌هاي اين دو نسخه نمي‌باشد.
اما شرکت مايکروسافت هميشه به کاربران پيشنهاد مي‌کند علي رغم داشتن ويندوز 64 بيتي از آفيس 32 بيتي نصب و استفاده کنند و نسخه 64 بيتي آفيس پيشنهاد نمي‌شود.
علت آن اين است که نسخه 32 بيتي سازگاري بيشتري با ساير برنامه‌ها و مخصوصاً Add-on ها و Plug-in هاي جانبي دارد و از طرفي تفاوت چشم گيري در قدرت پردازش اين دو نسخه وجود ندارد لذا گروه پي سي دانلود نيز به شما پيشنهاد مي‌کند تا از نسخه 32 بيتي استفاده نماييد.
نسخه 64 بيتي فقط زماني برتري خود را نسبت به نسخه 32 بيتي نشان مي‌دهد که پردازش متون و صفحات در ابعاد بسيار وسيع صورت بگيرد، در اين صورت نسخه 64 قادر است تا پردازش قوي‌تري نسبت به نسخه 32 بيتي انجام دهد ولي اين کاربرد نه تنها در ايران بلکه در سازمان‌هاي بزرگ نيز تقريباً بلااستفاده است.

 

نکات قابل توجه:
- تمامي نسخه‌هاي قرار داده شده، نسخه Volume يا VL هستند و در هنگام نصب نيازي به Product Key ندارند، پس از نصب مي‌توانيد با ابزار فعال سازي قرار داده شده در قسمت «دانلود» برنامه خود را به صورت کامل و مطمئن فعال کنيد.

رمز: www.p30download.com

دانلود 64 بيتي :
 


part1           part2    
 

دانلود 32 بيتي:
 

part1            part2    
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن